.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره بردای از جاده تنكابن به الموت

معاون عمراني استاندار مازندران از بهره‌برداري جاده تنكابن به الموت در 15 شهريور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عيسي هاشمي در بازديد از جاده تنكابن به الموت اظهار داشت: اين جاده از دوهزار تا مرز الموت 60 كيلومتر است كه 15 كيلومتر از آن آسفالت شده است.
وي تصريح كرد: صد متر اين جاده صخره‌اي است كه با انفجار اين مشكل برطرف مي‌شود.
‌معاون عمراني استاندار مازندران گفت: اعتبارات اين پروژه از سوي محل اعتبارات مناطق محروم هزينه شده است.
هاشمي همچنين در بازديدي از كارخانه كمپوست تنكابن گفت: عمليات اجرايي ساخت كارخانه كمپوست از سال 85 در زميني به مساحت 10 هزار و 800 متر مربع با اعتبار يك ميليارد و 400 ميليون تومان آغاز شد.
وي افزود: اين كارخانه تاكنون 75 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و روزانه مي‌تواند 250 تن زباله شهرستاني تنكابن و رامسر را تبديل به كمپوست كند.
معاون عمراني استاندار مازندران گفت: مديريت موسسه بازيافت استان موظف شد تا دو ماه آينده نسبت به نصب و راه‌اندازي دستگاه‌ها اقدام و آماده بهره‌برداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1388
در خصوص جاده الموت به تنكابن بايد اقدام عاجل صورت پذيرد زيرا عده كثيري از ساكنان منطقه خرم آباد تنكابن الموتي بوده و اين جاده علاوه بر اينكه تنكابن را از بن بست خارج ميكند راه ارتباطي به الموت و قزوين و در نهايت تهران را نزديك ميكند و روستاهاي منطقه سه هزار نيز رونق پيدا نموده و همچنين كلي شغل در اين منطقه از طريق ورود گردشگر نيز ايجاد ميشود
ر.ب 19 ارديبهشت 1390
ای خراب بشین که با این طرح های مزخرف غیر کارشناسی طبیعت ایران را از بین می برید...
ش.صفري الموتي 11 تير 1390
قابل توجه تمام مسئولين رده بالاي نظام جمهوري اسلامي- عليراغم تمام سهل انگاريهايي كه انجام شده ، قرار بوده و همه مسئولين وزارت راه و استانداري هاي استان مازندران و گيلان وعده داده اند كه تا شهريور 88 اين جاده ساخته و افتتاح و تحويل شود. الان كه اين متن را مي نويسم 11 تيرماه سال 90 است و هنوز هيج اميدي ساخت و راه اندازي جاده نيست. مي گويند مشت نمونه خروار است.
خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.
یک الموتی 5 تير 1392
خدا لعنت کند کسی را که این طرح وهمانند این طرح را داد و خدا نابود کند کسی را که این طرح را اجرا کند.از این کوهها جه میخواهید؟ببر مازندران را که نابود کردید دیگر دنبال چه هستید؟اصلا اولین مقصر این انگلیس بود که این تهران را پایتخت کرد که اگر پایتخت نمیشد بی شک از زیباترین مناطق ایران بود اصلا مقصر خود ماییم. از ماست که بر ماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.